Tillbaka

Nu är semestern slut på riktigt. Just nu känns det mest skönt men jag är ju inte så drabbad eftersom jag är föräldraledig. Så det kändes jätteskönt i morse att gå tillbaka till de gamla rutinerna som jag hade i våras.

Första bilden är Bulletproof coffee alltså kaffe, samt och kokosfett. Jag står mig faktiskt på det (dricker ett stort glas aloevatten och ett fiberpulver som blandas med vatten också) i någon timme till på morgonen.

Andra bilden är Herbalifes nya shake hallon och blåbär som innehåller mindre socker än de andra smakerna.

Tror jag kommer köra 16:8 i 3 veckor nu (i alla fall på vardagarna) men kanske blir fasta 14-15 timmar denna vecka för att vänja magen.

För en vecka sen gick jag med i en ny utmaning på 4 veckor. Fast sen åkte vi ju på semester i 5 dagar. Så nu blir det hårdkörning i 3 veckor. Har satt ett högt mål denna gång. Att komma under 60 kg. Det innebär nästan 1 kg i veckan.

Här är startbilderna för denna utmaning och har även mätt mig

Allmänt | |
Upp