Veckan så här långt

Det har faktiskt gått jättebra de här första 3 dagarna. I dag fastade jag tom 16 timmar och det gick jättebra. Drack en kopp te typ en timme innan jag åt. Dock brukar må-on gå bra. Det är torsdagar och fredagar som är lite min Akilleshäl. Då kan det bli en fika någon av dagarna. Inte alls något fel med det men många gånger blir det något sockrigt varje dag efter också. Har ju kört med 3-4 fusk tidigare. Men nu blir det 1 högst 2 om det är något speciellt som kalas.

Träningen har också gått super. Tabata i måndags och core-pass i dag. Riktigt tungt och svettigt så det kommer att kännas i morgon. För det mesta går jag en kortare promenad (typ 2-3 km) om dagen när Alicia ska sova. Ibland blir det 2 sådana promenader på en dag. Går ju så klart till och från förskolan 2 gånger/dag men det är så kort så det räknar jag inte. Så någon gång i veckan går jag en längre promenad på typ 4-7 km.

Hittade en så bra bild i dag...

Allmänt | |
Upp