Dag 4

I dag tog jag bara den starka smärtlindringen tidigt på morgonen för att kunna somna om. Tänkte försöka ta den bara på kvällen från och med nu. Det har gått bra i dag men börjar kännas nu att jag "behöver" något mer. Men jag har blivit så förstoppad så jag hoppas att det ska bli bättre nu när jag inte tar tabletterna lika ofta. 

Har varit riktigt seg i går och i dag också. Kanske för att jag slappnat av efter allt. Eller så är det ju inte så konstigt efter 3-4 dagar med värk och på tabletter. 

Det pirrar väldigt mycket i brösten i dag (började i går). Det känns lite som när man suttit på sin fot och den har somnat. Antar att set beror på att känseln kommer tillbaka. 

Brösten känns forfarande rätt spända och hårda. Tycker de blir mer svullna om jag rör mig mer. Ska försöka vara mer stilla i morgon. 
Allmänt | |
Upp